Verenigingsnieuws

Redactie samenstelling wijzigt

Onlangs heeft Monique Hoveling bekend gemaakt haar redactie werkzaamheden te willen beëindigen. Monique draagt onze Vereniging een groot hart toe, maar persoonlijke reden hebben haar doen besluiten dit te doen. Het is bijzonder jammer dat Monique onze redactie verlaat en wij danken haar voor het vele goede werk dat ze heeft verricht. Ze is een topper!
De uitgave van de voorjaars Berita is door het vertrek van Monique vertraagd maar er wordt hard aan gewerkt deze zomer de uitgave alsnog aan de leden te versturen.
Omdat de nieuwsberichten van de website, de Berita en social media (Facebook, Twitter) voortaan vanuit één beheersysteem worden opgemaakt, is besloten de redactie vooralsnog niet uit te breiden en de werkzaamheden op te vangen met de bestaande bezetting.