Wij helpen kansarmen

Werkreis naar kindertehuis Kasih Karunia

Financiële middelen zijn van levensbelang voor het kindertehuis, maar er zijn ook andere essentiële zaken waar steun voor nodig is. Daarom is onze aanwezigheid in Pare zeker van belang. Er is in het beleid opgenomen om elk jaar het project door het bestuur te laten bezoeken. Dit jaar zullen de bestuursleden Björn Knehans en André Markus vertrekken naar Kasih Karunia voor een werkreis in september van ca. 11 dagen. Er wordt een werkprogramma met actielijst uitgewerkt zodat de leiding van het tehuis samen met Björn en André gericht kunnen werken aan de actiepunten.
Er zijn veel zaken die vlot getrokken moeten worden zoals de renovatie van het tehuis, vervanging van onderwijsuniformen en het computerlokaal. Maar ook andere onderwerpen voor de langere termijn komen aan de orde. Denk aan het onderwijs, structurele medische verzorging en de communicatie met het tehuis. Kortom, er is veel te doen! Wij wensen André en Björn een goede voorbereiding en alvast een goede reis.

Uiteraard zijn donaties voor deze werkreis van harte welkom!
U kunt dit doen via de donatiemodule op de website. Kiest u als project: Werkreis B. Knehans en A. Markus Kasih Karunia.

Dank voor uw interesse en bijdrage!