Verenigingsnieuws

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 2018

Het bestuur van Vereniging Smaragd nodigt bij deze alle leden uit voor het bijwonen van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

Datum           : dinsdag 27 maart 2017
Inloop            : vanaf 19:30 uur
Aanvang        : 20:00 uur
Locatie          : Let op! Andere locatie! Kantoor One-desk4all, Domineeslaan 91M, 1161 BW Zwanenburg (zie routebeschrijving)

U bent van harte welkom!

Omdat onze voorzitter Judith Smith gaat stoppen is uw aanwezigheid om afscheid van haar te nemen zeer gewaardeerd!

Mocht u verhinderd zijn, wilt u zich dan s.v.p. afmelden?

E-mail             : info@verenigingsmaragd.nl of ellie.hutzezon@verenigingsmaragd.nl
Telefoon          : 020- 497 7587

A G E N D A

1. Opening
  2. Vaststelling agenda, mededelingen en berichten van verhindering
  3. Vaststelling van het verslag van de Algemene Ledenvergadering d.d. 16-03-2017
    • (Eerste concept gepubliceerd op de website en in de Berita; daar zijn geen op- en aanmerkingen over gekomen)
  4. Financieel verslag 2017 en verslag kascontrolecommissie (boekjaar 2017)
  5. Begroting 2018
  6. Benoeming kascontrolecommissie
    • Kandidaten kunnen tot de aanvang van deze vergadering zich aanmelden bij de secretaris

P A U Z E

1. Bestuursverkiezing:
  • De voorzitter Judith Smith heeft te kennen gegeven te stoppen en het stokje te willen overdragen.

Kandidaten voor deze functie kunnen zich tot de aanvang van deze vergadering aanmelden bij de secretaris

1. Informatie over Kasih Karunia:
  • Informatie verenigingsactiviteiten
  • Communicatie met Kasih Karunia
  • Project Kasih Karunia, renovatie en onderhoud
  1. Informatie over Verenigingsactiviteiten:
  • Vacature coördinator verenigingsactiviteiten
  • Sponsorouderdag
  1. Rondvraag
  1. Sluiting

Ook dit jaar zal Björn Knehans een beeldpresentatie geven van Kasih Karunia.

Tevens ligt deze ook ter inzage bij de secretaris:

Wethouder Rijkeboerweg 32, 1165 NN Halfweg

Met vriendelijke groet,

Ellie Hutzezon-van Eeten

Secretaris

Correspondentie secretariaat: Weth.Rijkeboerweg 32, 1165 NN Halfweg

: ellie.hutzezon@verenigingsmaragd.nl, ( 020-4977587, KvK nr. 40625988

Fiscaal- en ANBI nr. 8166 23 594 Website: www.verenigingsmaragd.nl

ROUTEBESCHRIJVING NAAR KANTOOR ONE-DESK4ALL

Met het openbaar vervoer

Met de trein:

Op nog geen 500 meter van One-desk4all is treinstation Halfweg-Zwanenburg. Vanaf het station loopt u naar de wegovergang. Zodra u deze over bent kunt u onder het suikerfabriek gebouw door lopen.

U loopt dan over de brug van de ringvaart, steekt de weg over. Het kantoor van One-desk4all is ca. 500 meter verderop aan uw rechterhand. Dit is een verzamelgebouw.

Via de buslijnen:

lijn 80 (Amsterdam – Zandvoort: halte Suikerfabriek). Lijn 179 (Amsterdam-Sloterdijk – Aalsmeer: halte Oranje Nassaustraat in Halfweg).

Voor een persoonlijk reisadvies voor reizen met openbaar vervoer door heel Nederland kunt u bellen met nummer (0900) 92 92, of via de website www.9292ov.nl voor reisadvies.

Met de auto

Komend vanuit het noorden:

Neem de A9 richting Den Haag en Utrecht. Neem de afslag Haarlem, Halfweg en Amsterdam. Neem op de rotonde (Rottepolderplein) de afslag Halfweg-Amsterdam (rotonde driekwart rond) naar de A200.

Neem de eerste afslag richting industriegebied Halfweg en Zwanenburg.

Onderaan de afslag gaat u rechtsaf en vervolgt deze weg. Na. ca. 100 meter komt u bij de nieuwe brug. Deze gaat u over en gaat direct linksaf.

Hierna neemt u de 2e weg rechts. Dit is de Domineeslaan.

Hier kunt u in de parkeervakken parkeren en anders bij de woningen in de straat.

Komend vanuit het zuiden en oosten:

Neem de A9 richting Alkmaar.

Neem de afslag Haarlem, Halfweg en Amsterdam.

Neem op de rotonde (Rottepolderplein) de afslag Halfweg-Amsterdam (rotonde kwart rond) naar de A200.

Neem de eerste afslag richting industriegebied Halfweg en Zwanenburg.

Hierna neemt u de 2e weg rechts. Dit is de Domineeslaan.

Komend vanuit het westen (Haarlem):

Volg de A200 richting Amsterdam. Neem de afslag industriegebied Halfweg en Zwanenburg.

Hierna neemt u de 2e weg rechts. Dit is de Domineeslaan.

Komend vanuit het oosten (Amsterdam):

Volg de A200 richting Haarlem. Neem de afslag industriegebied Halfweg en Zwanenburg.

Onderaan de afslag gaat u linksaf en vervolgt deze weg. Na. ca. 100 meter komt u bij de nieuwe brug. Deze gaat u over en gaat direct linksaf.