Sponsorouder Bijeenkomst 30 Juni 2018 a.s.

Vereniging Smaragd viert in 2018 dubbelfeest want onze Vereniging bestaat namelijk dit jaar 25 jaar èn Judith Smith viert haar 15-jarig voorzitterschap!

En dit willen we graag vieren met àlle sponsorouders.

Wij willen dit graag met u vieren als dank voor uw jarenlange sponsoring aan uw anak. Het belooft een gezellige dag te worden. Zo zullen wij gaan varen door het mooie gebied van Museum Broekerveiling in Broek op Langedijk.

Komt u ook?

Aanmelden vóór vrijdag 8 juni a.s.
Aanmelden via: bjorn.knehans@verenigingsmaragd.nl of (06-53923731)

Na uw aanmelding zullen wij tijdig het programma opsturen zodat u zich kan voorbereiden op een leuke dag.

Judith Smit 15-jarig voorzitterschap!

Naast ons 25-jarige mijlpaal willen we ook graag onze Judith Smit eens flink in het zonnetje zetten en daarom zullen we 30 juni a.s. ook haar 15-jarig voorzitterschap vieren.
Judith 15 jaar-1280

Museum BroekerVeiling

Museum BroekerVeiling is omgeven door vruchtbare akkers. ‘Rijk der Duizend Eilanden’ heet het. Tijdens een boottocht snap je deze naam. Kleine vruchtbare eilandjes. Ruim 15.000 waren het. Stuk voor stuk door mensenhanden gegraven. Eeuwenlang zaaiden en oogsten sterke mannen in weer en wind hier hun groenten. Samen met jou willen we graag varen in dit bijzondere gebied van Noord-Holland.

Bekijk hier een kort filmpje over Museum BroekerVeiling:

25-15-jaar-smaragd