ChildRight ondersteunt Vereniging Smaragd

Childright Nobel Gala 2018

Vereniging Smaragd aanwezig op het Childright Nobel Gala 2018

Op zaterdag 17 november 2018 organiseert Childright en haar partners voor de derde keer het Nobelgala, in het Grand Amrath Kurhaus te Scheveningen.
De opbrengst van deze avond zal ook weer ten goede komen aan een groot aantal goede kinderprojecten/doelen in de diverse landen.
Ook Vereniging Smaragd zal hiervan deel uit maken en zal ruim vertegenwoordigd zijn op dit gala.

Childright is opgericht in 1994 door 2 Nederlandse Nobel prijs winnaars Prof. Jan Tinbergen en Prof. Simon van der Meer.
Childright wordt ondersteund met statements van meer dan 100 Nobel Prijs winnaars w.o. de Dalai Lama, Mandela, Desmond Tutu, Gorbachev , prof. ’t Hooft en Prof Dr. Ben Feringa.

Nobelprijswinnaar Prof. Dr. Ben Feringa zal als ere gast aanwezig zijn.
John van den Heuvel (Childright Award 2016) zal de Childright Award 2018 samen met een cheque van € 10.000 euro voor een kinderproject uitreiken aan Prof Dr. Feringa.

De avond wordt gepresenteerd door SBS6-presentatrice Airen Mylene en Marlayne Sahupala. Een aantal top artiesten zullen op deze avond optreden.
Dit Gala beloofd zeker weer een fantastische (ook financieel) avond te worden.

childright

Childright en hun  motto: Ieder kind telt en samen zijn we sterk!