Een nieuwe huisbankier: Triodos bank

Vereniging Smaragd heeft sinds eind 2019 een nieuwe huisbankier, de Triodos bank.

Zoals bekend zijn er in de achterliggende jaren problemen geweest met het incasseren van de contributie via ABNAMRO.
Dit heeft de Vereniging veel hoofdbrekend bezorgt omdat de incasso tot 2x niet kon worden uitgevoerd vanwege fouten bij de ABNAMRO. Dit heeft ook voor leden voor ongemak gezorgd en dat spijt ons zeer.

Er is bewust voor Triodos gekozen. Niet alleen omdat het één van de meest duurzame banken in Nederland is. Maar ook omdat zij ons de mogelijkheden bieden om onze contributie op de voor ons beste wijze te kunnen incasseren. Meer service en meer mogelijkheden!

De aanvraagprocedure heeft lang geduurd. Bij Triodos was nl. een stop op nieuwe aanmeldingen en bovendien is Triodos bank zeer kritisch bij de aanname van nieuwe klanten.

In 2020 starten wij met het inhalen van de incasso van de contributies en hopen dat dit voortaan vlekkeloos zal verlopen. Alle leden en sponsorouders zullen wij nader informeren. U hoeft u nog niets te doen.

Wij zien uit naar een prettige samenwerking met Triodos bank!

Wilt u meer weten over de Triodos bank? Via deze website kunt u zich informeren.