Help ons helpen

Uw donatie geeft hen kansen

Doneer nu

Bedrag

Informatie over doneren

Wilt u Vereniging Smaragd steunen met een donatie? Dan helpt u ons kansarme kinderen te helpen aan een betere toekomst. Onderwijs, levensonderhoud, medische zorg en een veilige thuishaven. Dat is ons streven en uw donatie draagt daar aan bij. Dank u voor uw donatie!

Anoniem doneren

Elke donateur sluiten wij in ons hart en graag willen wij u daarvoor rechtstreeks bedanken. Het kan zijn dat u anoniem wenst te doneren. In dat geval verzoeken wij u in het donatiebericht te vermelden ´ANONIEM´ en dan volstaan wij met onze automatische bedankpagina.

Buitenlandse donateurs

Verblijft u in het buitenland en wenst u via uw bank te doneren? Dan kunt u ook kiezen voor donatie via PayPal of bankoverschrijving.

PayPal: u maakt simpel een account aan bij PayPal en de donatie wordt van uw bankrekening afgeschreven.

Overschrijving via uw eigen bankrekening (gebruik van IBAN en Biccode)

• donatie omschrijving? Vermeldt u s.v.p.: ‘donatie Vereniging Smaragd’
  • anonieme donatie? Vermeldt u dan ook : ‘anoniem’

Onze bankgegevens:
Tridos Bank IBAN nr. NL46 TRIO 0788 7948 68
Biccode TRIONL2U

Ten name van Vereniging Smaragd te Zwanenburg

Donaties en belastingen

Vereniging Smaragd heeft de officiële status Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Dit houdt in dat de vereniging over uw donaties, schenking of legaat geen belasting hoeft te betalen. Schenken aan onze vereniging biedt u fiscaal voordeel.