Uw steun

Maak het verschil!

Maak het verschil en steun ons werk

Als u vindt dat Vereniging Smaragd moet opkomen voor kansloze en kwetsbare kinderen, steun ons dan! Dat kan met een gift, maar ook als vrijwilliger kunt u veel doen. Maak verschil in het leven van de kinderen van Kasih Karunia en dat van jezelf!

Wat kunt u doen?

Er zijn veel mogelijkheden om ons te helpen. Steun ons met een donatie, schenking of met hulpgoederen. Of kom in actie, toon uw talenten en inspireer anderen om te geven voor uw actiedoel Vereniging Smaragd! Wenst u ons te steunen maar u weet niet hoe? Neem dan contact met ons op. Wij waarderen het zeer en helpen u graag met kiezen.

Word lid

U kunt lid worden van onze vereniging Smaragd. Als lid mag u, als u dat wil, meepraten en meebeslissen over de koers en activiteiten van de Vereniging. En uw lidmaatschap geeft ons meer draagvlak en daardoor kunnen wij meer invloed uitoefenen. De contributie is laag en komt ten goede aan ons project.

Lid worden van Vereniging Smaragd.

lid worden vereniging smaragd

Wat kunnen bedrijven doen?

Bijdragen van bedrijven zijn onmisbaar voor ons project. Samenwerken als partners om zo een concrete invulling te geven aan maatschappelijke verantwoordelijkheid? Jazeker! Een partnership met u is waardevol en maakt uw betrokkenheid zichtbaar. Hebt u interesse uw ondernemerschap in te zetten voor Vereniging Smaragd en haar project? Wilt u ons project adopteren? Neem dan contact met ons op. Wij vertellen u graag meer en zijn nieuwsgierig naar uw ideeën.

Word vrijwilliger

En bent u nog enthousiaster en wilt u zich als vrijwilliger inzetten? Dan bent u van harte welkom! Voor Vereniging Smaragd zijn vrijwilligers en hun inbreng onmisbaar. Zonder hen is er geen mogelijkheid ons in te zetten voor de kansarme kinderen van Kasih Karunia.

U kunt vrijwilliger worden bij Smaragd.