ChildRight ondersteunt Vereniging Smaragd

ChildRight Fund ondersteunt Kasih Karunia!

ChildRight geeft financiële steun aan ons kindertehuis Kasih Karunia, hiervoor zijn wij hen bijzonder dankbaar! Zo hebben de (wees)kinderen die worden opgevangen weer een kans op een betere toekomst. Doel van de ondersteuning: Het verbeteren van de gezondheid van de kinderen, het veiliger maken van het tehuis, door aanpassingen de verzorging van de kinderen te optimaliseren, het bieden van onderwijs. Motivatie voor de ondersteuning: Het verbeteren van de leefomstandigheden van de kinderen, het bieden van toekomst perspectief door onderwijs. Op Java is het klimaat veelal vochtig en de slaapvertrekken hebben grote overlast door de lekkages. Ook de hoge kosten voor zorg die ontstaan door de genoemde omstandigheden zijn steeds moeilijker op te brengen. Onderwijs is niet voor elk kind weggelegd en vooral weeskinderen worden achtergesteld in de mogelijkheden om te leren. De kosten van onderwijs en leermiddelen zijn relatief hoog. Onze vereniging nam op zaterdag 23 januari deel aan het ChildRight Fund Gala. De opbrengst van Art for Dreams en het Gala bedroeg € 176.000,00 Wat een prachtig resultaat, al dit geld gaat naar de vele goede doelen voor minderbedeelde kinderen die ChildRight steunt, waaronder vereniging Smaragd.
Vereniging Smaragd bedankt haar tafelgasten die hebben bijgedragen aan een bijzonder gezellige avond. Ook bedanken wij het ChildRight Fund voor deze uitnodiging en haar steun voor ons project Kasih Karunia. Het was groots!

Hebt u interesse in het Child Right Fund of wilt u hen ook financieel ondersteunen? childright.nl

childright