Nieuwsbericht

Pasar Patria Bussum Vereniging Smaragd

Mooie opbrengst op Pasar Patria Bussum

Ook Vereniging Smaragd was op 11 juni jl. aanwezig op de Pasar Patria in Bussum. Met een aantal marktkramen werden allerlei zaken verkocht voor het ons goede doel: Kasih Karunia. Onze kanjers Sonja Hoffman, Ellie en Piet Hutzezon en Björn Knehans verkochten gedoneerde boeken, sieraden, luchtjes, kaarten en reproducties van Hetty Ansing, kledij en vele andere mooie spullen. De Pasar werd goed bezocht en was gezellig, de stemming zat er dan ook goed in. De dag was vol met cultuur, zang, dans en muziek. En uiteraard lekker eten! Naast aanwinst van nieuw lid was er een prachtige dagopbrengst van totaal € 270,00! Dank aan iedereen die ons doel een goed hart toedraagt. En voor onze kanjers? Een dikke pluim voor de inzet!