Fijne Paasdagen en zonnig voorjaar!

Vrolijk Pasen

De dagen worden langer, de vogels hoor je musiceren, het frisse groen op jonge twijgen en de kinderen zoeken eitjes. Het is duidelijk, Pasen komt eraan met lekkere chocolaatjes en een ontbijtje in de vroege morgen zonder zorgen.

Wij wensen iedereen, namens Vereniging Smaragd en de kinderen van Kasih Karunia alle sponsorouders, donateurs en verenigingsleden een zalig paasweekend toe en een vol zonnig voorjaar.

15 jarig Jubileum Judith Smith

Gedurende de laatste Algemene Leden Vergadering van 27 maart j.l. zijn er een hoop zaken besproken maar op dit moment willen we stilstaan om een speciaal moment met u te delen. Tijdens de vergadering hebben we namens alle kinderen van Kasih Karunia en de Vereniging namelijk het 15-jarig jublileum van Judith Smith gevierd en daar zijn wij erg trots op.

paSEN1

PASEN2