Het CBF kent Vereniging Smaragd het Erkenningspaspoort toe.

Het CBF kent Vereniging Smaragd het CBF-Erkenningspaspoort toe.

Als fondsenwervende instelling is Vereniging Smaragd per 01-09-2016 officieel erkend als goede doelen organisatie.
In 2019 is onze Vereniging wederom door het CBF getoetst. De jaarlijkse check & reflectie is glansrijk doorstaan. Deze toets bestaat uit drie onderdelen: uw organisatiegegevens, de toetsingsvragen en reflectievragen.

Het resultaat? Het CBF-Erkenningspaspoort!

Transparantie in één oogopslag: Het CBF-Erkenningspaspoort toont op een eenduidige en neutrale wijze de belangrijkste informatie van een Erkend Goed Doel. Het paspoort bevat zowel
kwalitatieve informatie over de doelstelling en activiteiten van de organisatie als financiële kengetallen. Deze laatste zijn door het CBF gevalideerd.

Via de link in onderstaande banner kun je het CBF-Erkenningspaspoort van Vereniging Smaragd bekijken.