In memoriam: Ibu Sunarsih

Op 15 december jl ontvingen wij het bericht dat Ibu Sunarsih op 22 november op 57-jarige leeftijd is overleden.
Zij is in het bijzijn van haar familie overleden aan een nierziekte.

Ibu Sunarsih heeft 15 jaar kinderen in de panti verzorgd en was zeer geliefd bij alle kinderen. Ze had vooral met Samuel, Philipus and Sarah een extra bijzondere band.
Het afscheid van Sih, zoals zij door de anaks van Kasih Karunia werd genoemd, doet ons nog meer beseffen hoe belangrijk en betekenisvol het werk van verzorger in het kindertehuis is.

Wij zijn enorm dankbaar voor het liefdevolle werk dat Sih heeft opgebracht in al die jaren.

Ibu Sri heeft namens alle betrokken de condoleances overgebracht. Tevens is een donatie gedaan door de panti aan de nabestaanden.
Elk jaar ontvangen de verzorgers een Nieuwjaarsgift van onze Vereniging. Deze gift zal alsnog aan de familie van Ibu Sunarsih worden overhandigd door Fraulein Ellen.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden van Ibu Sunarsih. Wij wensen hun sterkte bij de verwerking van dit verlies.