Kinderen van Kasih Karunia in actie voor Oekraïne

De oorlog in Oekraïne raakt ook de emoties van de anaks in Kasih Karunia.
Er wordt veel over gesproken en ook via televisie, internet en de kranten bereikt het verdrietige nieuws de kinderen.

Ze zien dat de situatie verergert en er miljoenen mensen op de vlucht zijn geslagen. Een kansloze situatie is voor hen herkenbaar en weten hoe belangrijk het is om geholpen te worden door je medemens.
Daarom hebben de kinderen besloten zelf een actie op te starten.
Een groot deel van de kinderen zal tekeningen maken met als thema ‘Vrede’ en Vereniging Smaragd zal deze tekeningen verkopen aan sponsorouders, leden of andere geïnteresseerden. De opbrengst hiervan zal geschonken worden aan Oekraïne via Giro 555.

Een voorproef van het prachtige werk van de kinderen treft u hier aan:

Alle tekeningen worden mooi ingelijst. Dit is gedoneerd door Dhr. J. Kraan van Jerry Kraan Lijsten.

Zo kunnen de anaks ook bijdragen en in actie komen door slachtoffers te helpen. Er is veel opvang, voedsel, drinken, dekens, bedden en traumazorg nodig.
Alle beetjes helpen! Het motto van de anaks is: Samen kunnen we er zijn voor onze naasten in nood.

Begin januari zijn alle tekeningen klaar en ingelijst. Smaragd zal via een aparte nieuwsbrief de tekeningen als eerste onder de aandacht brengen bij de sponsorouders.
Tot dan!