Nieuwsbericht

Childright Nobel Gala groot succes!

17 november jl. werd het 3e Childright Nobel Gala gehouden in het Grand Amrath Kurhaus Hotel in Scheveningen waar ook Vereniging Smaragd acte de présence gaf.

Er werd maar liefst €225.000 opgehaald met de activiteiten die het Childright fund organiseerde.

Wij feliciteren de organisatie en vrijwilligers van het Childright fund met een prachtig Gala waar alle gasten van hebben genoten.

Childright Smaragd

Deze prachtige opbrengst komt weer ten goede aan een groot aantal goede kinderprojecten/doelen in de diverse landen o.a. Oeganda, Nepal, Indonesië, Zuid-Afrika, Thailand, Nederland, Roemenië, Haïti, Guatemala, Namibië en Vietnam. Voor minder bedeelde kinderen die elke hulp nodig hebben want elk kind telt, waar ook ter wereld.

Ook kindertehuis Kasih Karunia ontvangt een financiële bijdrage van €3.950,00
Wij danken Childright voor de uitnodiging en de donatie voor ons project kindertehuis Kasih Karunia.

Ook bedankt Vereniging Smaragd haar tafelgasten die hebben bijgedragen aan een bijzonder gezellige avond.

Childright tafelgasten van Smaragd

Hebt u interesse in het Childright Fund of wilt u hen ook financieel ondersteunen?

www.childright.nl