Verenigingsnieuws

Algemene Ledenvergadering 2021 uitgesteld vanwege Covid.

Algemene Ledenvergadering opnieuw uitgesteld, Covid speelt ons parten.

Gezondheid staat voorop, het bestuur wil geen risico’s nemen. Daarom werd de ALV van 2021 tot nader orde uitgesteld.
De ALV van 2020 die nog niet heeft plaatsgevonden, en tijdens de ALV van 2021 zou samenvallen, is daarom ook weer uitgesteld.
Zoals al eerder gesteld, de gezondheid van ons allemaal staat uiteraard voorop. De RIVM adviezen nemen wij heel serieus evenals de wensen van leden en het bestuur. Dus geen onnodige risico’s!

Daarom hadden wij u nog niet uitgenodigd in dit voorjaar.
Daarnaast willen we dat zoveel mogelijk leden naar de Algemene Ledenvergadering kunnen komen en mee kunnen stemmen. Door het coronavirus is dat nog steeds in het geding.

Wanneer het mogelijk is zullen wij een datum vaststellen, hopelijk nog dit najaar in 2021 en anders in 2022.
Zodra een nieuwe datum van de ALV bekend is, zullen wij dat tijdig bekend maken.

Voor deze zomer wensen wij iedereen een zonnige zomer! Pas goed op uzelf!

Heeft u vragen over deze beslissing? Stuur s.v.p. dan een e-mail naar info@verenigingsmaragd.nl o.v.v. ‘ALV2020/2021’. Wij zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.