Verenigingsnieuws

Algemene Ledenvergadering 2022 ook uitgesteld

Algemene Ledenvergadering uitgesteld tot nader orde.

Daar waar aanvankelijk de mogelijkheid leek te ontstaan om een ALV te organiseren in najaar 2021, ondervonden we toch weer de gevolgen van Covid/Omikron.
Het zit niet echt mee! Maar het bestuur acht het niet verantwoord om bij elkaar te komen, dus er komt geen ALV dit voorjaar.

Maatschappelijk is er discussie over de risico’s. Hier gaat het bestuur niet in mee en blijft stellen dat je met gezondheid geen risico’s kan nemen. Daarom is de ALV van 2022 ook tot nader orde uitgesteld.
De ALV van 2020 en 2021 die nog niet hebben plaatsgevonden, en tijdens de ALV van 2022 zouden samenvallen, zijn daarom ook weer uitgesteld.

Een online vergadering is overgewogen maar er zijn teveel leden die niet die mogelijkheid of kennis hebben om dit doen. Het is te complex om dit zonder problemen te organiseren.
Bij voorkeur willen we dat zoveel mogelijk leden naar de Algemene Ledenvergadering kunnen komen en stemmen.

Wanneer het mogelijk is zullen wij een datum vaststellen, hopelijk nog dit najaar in 2022 en anders in 2023.
Zodra een nieuwe datum van de ALV bekend is, zullen wij dat tijdig bekend maken.

Pas goed op uzelf!

Heeft u vragen over deze beslissing? Stuur s.v.p. dan een e-mail naar info@verenigingsmaragd.nl o.v.v. ‘ALV2020/2021/2022’. Wij zullen uw vraag z.s.m. beantwoorden.